Spoločnosť onetribe s.r.o. realizuje projekt s názvom „Návrh digitalizovaného riešenia pre automatizáciu servisného cyklu klientov použitím cloudových nástrojov“, ktorý je financovaný z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v rámci výzvy Digitálne vouchery (kód projektu 09I02-03-V04-00145 ).

Cieľ projektu

Hlavným cieľom projektu je vypracovanie návrhu individualizovaného digitálneho riešenia, ktoré zásadným spôsobom zefektívni a automatizuje súčasné manuálne procesy spojené s onboardovaním nových klientov, priebežným poskytovaním služieb a pravidelnou komunikáciou a výmenou dokumentov.

Riešenie bude obsahovať návrh digitálneho klientského portálu s nasledovnými základnými komponentmi:

  • Automatizácia onboardingu: vytvorenie štruktúrovaných digitálnych formulárov, prostredníctvom ktorých budú noví klienti poskytovať potrebné údaje a dokumenty, čím sa zníži potreba manuálneho spracovania.

  • Centralizovaná komunikácia a dokumentácia: návrh digitálneho priestoru pre efektívnu, transparentnú a bezpečnú komunikáciu medzi Onetribe a klientmi, vrátane možnosti archivácie dokumentov a sledovania histórie komunikácie.

  • Automatizácia interných servisných procesov: zavedenie automatizovaných úloh a notifikácií, ktoré zabezpečia včasné plnenie interných úloh a elimináciu manuálnych zásahov do pravidelne opakujúcich sa procesov.

  • Digitálny reporting a distribúcia dát: návrh automatizovaného procesu generovania pravidelných výstupov pre klientov, čím sa výrazne skráti časová náročnosť manuálneho spracovania dát a distribúcie reportov.

Výsledkom projektu bude ucelená dokumentácia obsahujúca detailný popis súčasného stavu, návrh digitalizovaných procesov, definíciu hlavných funkcionalít a architektúry riešenia a odporúčania pre budúcu implementáciu digitálneho portálu spoločnosti Onetribe. Táto dokumentácia bude tvoriť kľúčový základ pre budúcu implementáciu riešenia, ktoré zásadne zvýši efektívnosť, kapacitu a konkurencieschopnosť spoločnosti na trhu.

Projektová aktivita

Vypracovanie návrhu riešenia riešenia pre automatizáciu servisného cyklu klientov použitím cloudových nástrojov.

Harmonogram projektu

  • Začiatok realizácie: 1. január 2025

  • Ukončenie realizácie: 30. máj 2025

Financovanie

  • Celkové oprávnené výdavky: 14 000 EUR

  • Finančný príspevok zo zdroja Plán obnovy a odolnosti: 11 900 EUR

  • Spolufinancovanie spoločnosti onetribe s.r.o.: 2 100 EUR